Brev:
Alt den mælkesnak
18. november 2008
Alder:
11 mdr.
Alt den mælkesnak
Hejsa
Vores dreng er en være krudtugle på snart et år - han bruger en masse energi på at udforske verden.
Vi er overbevist om rigtig ko mælk er det rigtig - er altså ikke på ris/ soja bølgen.
Men hvilken slags mælk er bedst for ham?
Lige nu køber vi sødmælk til ham, og han får også fortsat modermælkserstatning.
Hvor meget mælk skal en så lille gut have? Hvad med modermælkserstatning? Den gives til sengetid og evt om natten i flaske- og hjælper ham til at falde i søvn.